تختخواب تاشو

سرویس خواب ام دی افMDF

سرویس خواب ام دی افMDF

 

در طی چند سال گذشته با رشد و پیشرفت صنعت و ورود ماشین آلات پیشرفته به کشورصنعت ام دی اف نیز مانند سایر صنایع وارد ایران شد و از همان ابتدای ورود جایگاه خود را در صنعت مبلمان و صنایع چوبی ثابت کرده است.

 

 

لوازم ام دی اف MDF

تختخواب تاشو

تختخواب تاشو

ام دی اف در ایران کاربرد های بسیار زیادی دارد و جایگاه خود را محکم کرده است، یکی از کاربرد های مهم ام دی اف در تولید سرویس خواب می باشد به گونه ای که در سال های اخیر بیشترین بازار فروش را به خود اختصاص داده است.

 

به دلیل کیفیت بالایی که سرویس خواب های ام دی اف دارند و همچنین تنوع زیاد و امکانات خاص آن به راحتی توانسته نیاز عمده ی مشتریان را برطرف کند و همه ی نظر ها را به خود جلب کند.

برای اینکه بهترین انتخاب را برای خرید سرویس خواب های ام دی اف خود داشته باشید بهتر است به نکاتی که در پایین بیان می شود توجه کنید:

تختخواب تاشو

تختخواب تاشو

  1. در صورتی که از ما دی اف مرغوبی برای سرویس خواب استفاده شود می توان آن سرویس خواب را از بهترین نوع آن در نظر گرفت. مغز ام دی اف باید از استحکام و فشردگی خیلی بالایی برخوردار باشد.

 

  1. یکی از ویژگی های ام دی اف مرغوب این است که روکش خوبی داشته باشد.

در خرید سرویس خواب ام دی اف باید به برجستگی روکش ام دی اف توجه ویژه ای داشته باشید، اگر ام دی اف روکش برجسته داشته باشد جز بهترین ام دی اف محسوب می شود و روکش مقاوم آن از ایجاد خش در محصول جلوگیری می کند.

تختخواب تاشو

تختخواب تاشو

  1. در خرید سرویس خواب ام دی اف به نوار های اطراف محصول توجه داشته باشید زیرا این نوار ها علاوه بر اینکه باعث ایجاد زیبایی در سرویس خواب می شود مغز ام دی اف را نیز مخفی می کند. علاوه بر اینکه نوارها باید تمیز و مرتب روی سرویس خواب قرار گیرد در عین حال باید همه ی ناهمواری های سرویس خواب را هم بپوشاند.
تختخواب تاشو

تختخواب تاشو

  1. نحوه ی مونتاژ و اتصالات سرویس خواب های ام دی اف را به دقت چک کنید زیرا یکی از مهم ترین بخش های یک سرویس خواب اتصالات کادر تخت ب حساب میاید و بهترین اتصالات تخت در بازار اتصالات پیچ فیکس می باشد. پیچ فیکس به طور مستقیم تخت را مونتاژ کرده و از شکستگی ام دی اف جلو گیری می کند.
تختخواب تاشو

تختخواب تاشو