نکات کابینت فلزی

نکات کابینت فلزی

 

نگه داشتن دفتر خود، شسته و رفته، منظم و به خوبی سازماندهی نه تنها نشان می دهد سطح خاصی از حرفه ای، آن را نیز کمک خواهد کرد که شما را در تمام طول تولید مولد است. فضاهای پرانرژی میتوانند به طور چالش انگیز سازماندهی شوند، اما با ابزار طراحی و نگهداری مناسب، می توانید بیشتر از هر فضای اداری استفاده کنید.

 

قیمت کابینت پی وی سی

قیمت کابینت پی وی سی

شاید در مورد ذخیره سازی و سازمان بیشتر از کابینت فایل کلاسیک مفید باشد. در حالی که محیط دفتر و کار از دهه های گذشته تغییرات مهمی را تجربه کرده است، پرونده کابینه به عنوان یک اصل اساسی باقی مانده است. اگرچه اطلاعات زیادی در حال حاضر به صورت دیجیتالی و با ابزار محاسبات ابری ذخیره می شود، اما هنوز بسیاری از مواردی وجود دارد که مستلزم کپی سریع اسناد مهم است. کابینت فایل یک روش ساده و ایمن برای اطمینان از اینکه فایل ها به راحتی قابل دسترسی هستند، فراهم می کند.

 

کابینت مدرن

کابینت مدرن

اگر شما در بازار برای یک کابینت فایل هستید که نیازهای ذخیره سازی شما را برآورده می کند، در اینجا برخی از ویژگی های مورد توجه و ملاحظات دیگر را قبل از خرید به حساب می آوریم:

 

خرید کابینت فلزی

مدل کابینت آشپزخانه ایرانی

مدل کابینت آشپزخانه ایرانی 2

همه چیز به امنیت و ذخیره سازی مناسب می رسد که می تواند متناسب با فضای دفتر موجود شما باشد. اگر دفتر شما هنوز به صورت بیسیم کار نکند یا در یک زمینه کار کنید که در آن اسناد موجود در آن حیاتی است، پس آخرین چیزی که میخواهید انجام دهید این است که به صورت تصادفی کاغذهای مورد استفاده در صندوق های میز کار خود قرار دهید. این کار نه تنها باعث ایجاد اختلال می شود، بلکه باعث می شود که در صورت نیاز به سرعت، یک فایل را غیرفعال کنید. کابینه فایل درست خواهد شد:

 

 

 

کابینت

کابینت

جانبی: فایل کابینت جانبی دارای زیر شلواری است که از طولانی ترین قسمت کابینت می گیرد. این یک کشو گسترده تر را فراهم می کند که عمق مشابه با سایر مدل ها را ارائه نمی دهد. این طرح ممکن است ایده آل برای فضاهای کوچکتر باشد که در آن اتاق کافی برای گسترش یک کشو بلند به اتاق وجود ندارد. پیکربندی جانبی همچنین اجازه می دهد تا کارکنان از پرونده ها از یک موقعیت نشسته عبور کنند.

 

 

 

عمودی: مدل های عمودی دارای سوله هایی هستند که از سمت کوتاه کابین گسترش می یابند. به طور معمول، این به این معنی است که کشوها عمق بیشتری را ارائه می دهند. این کابینت ها هم معمولا بلندتر از مدل های جانبی هستند و به فضای کافی برای کامل شدن نیاز دارند و دسترسی آسان به فایل های واقع شده در طول طول کشو فراهم می شود.

کابینت

کابینت

 

تخت: کابینت های فایل تخت مخصوص طراحی شده اند تا اسناد بزرگتری را که معمولا برای ذخیره سازی مناسب می باشند قرار دهند. این کابینت ها دارای کمربندهای کوتاه و بزرگ می باشد که می تواند برای خرد کردن بوم ها، طرح ها و سند های دیگر کاملا مسطح باشد. شما نباید نگرانی در مورد ایجاد آسیب با نورد کردن یا کشیدن فایل های مهم داشته باشید.

 

 

موبایل: باید جای تعجب نیست که یک کابینت فایل تلفن همراه یکی از آن است که به راحتی می تواند در اطراف دفتر منتقل شود. این کابینت ها با کاستورها مجهز شده اند که اجازه می دهد تا روی فرش ها و سطوح دیگر نورد شود. این یک راه آسان برای حمل فایل ها در سراسر دفتر فراهم می کند و در صورت عدم استفاده از کابینت از راه دور می شود. به جای یک کابینه دائمی که فضا را در بر می گیرد، می توانید یک مدل تلفن همراه را در زیر میز خود ذخیره کنید و به راحتی آن را هنگامی که نیاز به دسترسی به یک فایل دارید، بکشید.

 

کابینت

کابینت

عواملی که باید هنگام انتخاب پرونده حق کابین: هزینه و اندازه

هزینه: شما می خواهید ارزش درستی را بدست آورید که یک طراحی دوامدار را ارائه می دهد که بدون استفاده از تکرار بدون پرداخت بیش از حد مجاز است. فکر کنید در مورد چگونگی استفاده از کابینت، چه ویژگی های امنیتی و قفل هایی که شما نیاز دارید و چه نوع بودجه ای که با آن کار می کنید، فکر کنید. همچنین مطمئن شوید که هزینه های تحویل به حساب می گیرید و برای مدل هایی که با تحویل رایگان ارائه می شود، در نظر بگیرید.

 

اندازه: انتخاب کابینت اندازه کامل اندازه هر دو بستگی دارد به اینکه چقدر فضای اداری برای قرار دادن یک کابینت فایل و چند فایل و مقالاتی که برای ذخیره آن نیاز دارید. اطمینان خاطر داشته باشید که نیازهای ذخیره سازی شما همچنان رشد می کند. خرید یک کابینه که صرفا با نیازهای فعلی شما مطابقت دارد، ممکن است منجر به هدر رفتن پول شود. به جای حدس زدن در مورد ابعاد، اندازه گیری نوار را از بین ببرید و سعی کنید دقیق تر از اندازه و سبک کابینت فایل که بهترین نیازهای شما را برآورده کند، مطلع شوید.

 

مواد در کابینت فلزی

 

 

کابینت های فایل با استفاده از چهار مواد اصلی ساخته می شوند: فولاد، آلومینیوم، پلاستیک و چوب. هر یک از این مواد مختلف مزایا و معایب خود را ارائه می دهد.

 

کابینت های فولادی دارای گزینه ای با دوام ترین در بازار می باشند. این مدل ها برای مقاومت در برابر استفاده از سال ها بدون انحراف، تضعیف یا پوشیدن پایین طراحی شده اند. آنها همچنین مقاوم و دارای خراش هستند، به طوری که حتی در محیط های کاری خواستار آن می شوند. هنگامی که شما در مدل فولادی سرمایه گذاری می کنید، می توانید اطمینان حاصل کنید که مجبور نیستید برای مدت زمان بیشتری به خرید کابینت فایل بروید.

 

علاوه بر دوام، مدل های فولادی نیز ویژگی های بیشتری را نسبت به مدل های پلاستیکی و چوبی ترکیب می کنند. آنها معمولا با سیستم قفل، ضد وزن برای عملیات صاف و قابلیت تعلیق کشویی کامل می آیند. کابینت های فولادی کارگران واقعی هستند که با نیازهای شما همخوانی دارند.

 

بزرگترین ضرر و زیان مدل های فولادی این است که همه آنها از زیبایی زیبایی برخوردار نیستند. آنها تمایل دارند تمرکز خود را بر عملکرد بر روی فرم و در رنگ های رنگی قرار دهند که به فضای کاری شما لطمه نخواهد زد. اگر شما به دنبال شکوفایی یکنواختی هستید که می تواند آن دفتر مدرن را آزار دهد، ممکن است بخواهید یک گزینه ی چوب شیک تر را در نظر بگیرید.

 

کابینت فایل آلومینیومی بسیاری از مزایای مشابه مدل های فولادی را ارائه می دهد. آنها همچنین طراحی شده اند تا سطح مشخصی از دوام و عملکرد طولانی مدت ارائه دهند. با این حال، آلومینیوم تمایل دارد سبک تر، ارزان تر و قابل انعطاف تر باشد. این بدان معنی است که آلومینیوم ممکن است در برابر ضربه و همچنین فولاد مقاومت نداشته باشد، اما این ممکن است عامل مهم در دفتر شما نباشد. اگر به دنبال یک گزینه با صرفه تر بودید، یک مدل آلومینیومی ممکن است راهی برای رفتن باشد.

 

 

 

کابینت فایل های پلاستیکی یک گزینه مقرون به صرفه را ارائه می دهد. متاسفانه، این مدل ها با دوام نیستند و باید در طول زمان جایگزین شوند. اگر به سادگی نیاز به یک راه حل موقت دارید، یک مدل پلاستیکی ممکن است کار را انجام دهد. فقط به یاد داشته باشید که مدل های پلاستیکی نیز از امنیت مشابهی برخوردار نیستند که سایر مواد میتوانند ارائه دهند.

 

کابینت چوب چوب جایگزین جذابتری برای گزینه های فلزی ارائه می دهد. در حالی که چوب در معرض ابتلا به خراش است، این تنها به شخصیت کلی و پاتین می افزاید. به طور کلی، کابینت فایل های چوبی همانند مدل های فلزی به همان اندازه محکم و بادوام هستند و مزایای اضافی ایجاد یک محیط دفتر گرم را ارائه می دهند. برای ایجاد ظاهر و احساس مناسب، بین رنگ های مختلف و تکمیل انتخاب کنید.

 

چه نوع فایل ها ذخیره می شود؟

انواع فایل ها در کابینت

 

اگر در زمینه پزشکی کار کنید که در آن حریم خصوصی بیمار از اهمیت بیشتری برخوردار باشد، می خواهید در یک کابینت با کیفیت بالا از چوب یا فلز سرمایه گذاری کنید که می تواند یک سطح مشخصی از امنیت ارائه دهد. در حالی که مدل های پلاستیکی ممکن است دارای یک برچسب قیمت مناسب باشند، آنها به سادگی نمی توانند مکانیزم های قفل گذاری مشابهی را که در مدل های دیگر در دسترس هستند قرار دهند.

 

علاوه بر این، اگر شما اسناد مهمی و نادر را ذخیره می کنید، می خواهید حداکثر سطح حفاظت در برابر حوادث خارج را فراهم کنید. شما ممکن است بخواهید به مدل های فولادی نگاه کنید که می توانند در مقابل ضربه و محافظت در برابر آلودگی آب و سایر خطرات بالقوه مقاومت کنند.

 

همچنین مهم است که اندازه اسناد ذخیره شده را بررسی کنید. اکثر کابینت ها مجهز به ذخیره استاندارد 8.5 “X 11” کاغذ است. با این حال، دفاتر قانونی که با مقادیر قانونی مقابله می کنند، ممکن است نیاز به خرید کابینت هایی داشته باشند که می توانند اسناد بزرگتری را اداره کنند. علاوه بر این، هر گونه مواد بایگانی، طرح ها و نقاشی ها ممکن است نیاز به یک کابینه فایل تخت داشته باشد. این مدل ها دارای جعبه های بزرگتر هستند که اجازه می دهد اسناد به صورت مسطح باشند.