کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری داخلی

کاغذ دیواری داخلی

 

در انتخاب رنگ کاغذ دیواری داخلی دقت کنید. در انتخاب رنگ کاغذ دیواری داخلی علاوه بر در نظر گرفتن سلایق افراد باید به وسایل موجود در فضا نیز توجه گردد. کاغذ دیواری داخلی اتاق خواب باید به گونه ای باشد که در شما حس آرامش را به وجود بیاورد. در انتخاب رنگ کاغذ دیواری داخلی از رنگ های درخشان بپرهیزید. بهتر است در انتخاب کاغذ دیواری داخلی از رنگ های روشن مانند کرم، نارنجی، صورتی کم رنگ استفاده کنید. اگر اتاق خواب شما حالتی تجمل گرایانه دارد می توانید از کاغذ دیواری داخلی با رنگ های طلایی، آجری و قرمز استفاده کنید. رنگ کاغذ دیواری داخلی جهت اتاق کودک بهتر است شاد و گرم باشد و همچنین در انتخاب کاغذ دیواری داخلی رده ی سنی آن ها حتما باید در نظر گرفته شود. تنوع در طرح و رنگ کاغذ دیواری داخلی به حدی زیاد است که شما می توانید با استفاده از آن زیبایی فضای خود را دو چندان نمایید.

 

 

انواع کاغذ دیواری داخلی

کاغذ دیواری داخلی باید بر روی دیوارهای کاملا خشک نصب گردد در غیر این صورت نصاب از نصب کاغذ دیواری داخلی پرهیز می کند. بهتر است در خانه هایی که تازه گچ کاری شده اند سه ماه بعد کاغذ دیواری داخلی نصب گردد. نصاب معمولا بعد از بررسی وضعیت دیوارها جهت نصب کاغذ دیواری داخلی در صورت نیاز به زیرسازی آن ها می پردازد. توصیه می شود بعد از این که تمامی تغییرات شما در دکوراسیون داخلی اعمال شد به انتخاب کاغذ دیواری داخلی اقدام نمایید.

 

 

روش های نگهداری کاغذ دیواری داخلی عبارتند از:

  • روش های مربوط به شستشو و لکه زدایی در پشت هر ورق کاغذ دیواری درج گریده است.
  • برای تمیز کردن کاغذ دیواری داخلی کافی است پارچه نمدار آغشته به شوینده را بر روی سطح لکه بکشید.
  • کاغذ دیواری داخلی از جنس وینیل با روکش پلی استر است با زیاد بودن پلی استر در ساخت کاغذ دیواری داخلی مسلما قابلیت شستشوی آن به مراتب افزایش می یابد.