مدل کابینت آشپزخانه ایرانی

ام دی اف هایگلاس

ام دی اف هایگلاس پیش از آشنایی با ام دی اف هایگلاس ، بهتر است تعریفی از خود ام دی اف و ویژگی های آن داشته باشیم . روی سطح بیرونی ام دی اف هایگلاس با یک لایه پلکسی گلاس پوشانده می شود که موجب درخشندگی و براقی بیشتر آن می گردد .

 

ام دی اف چیست ؟

کابینت ام دی اف کامپوزیتی از خرده ریز های چوبی می باشد که بر اثر فشار و حرارت بالا در قالب های مشخصی تولید می شود و در انواع مختلف از لحاظ جنس ، رنگ ، چوب به کار رفته شده و … در بازار موجود می باشد و به علت مزایای بالا و قیمت مناسبی که دارد بسیار مورد استقبال عمومی قرار گرفته است .

 

قیمت کابینت آشپزخانه هایگلاس

قیمت کابینت آشپزخانه هایگلاس

ام دی اف هایگلاس چیست ؟

ام دی اف معمولا به همراه روکش های متنوعی از جمله روکش چوبی ، پلاستیکی ، کاغذی ، پی وی سی ، ملامینه و … در بازار ارائه می گردد . ام دی اف هایگلاس ، ام دی اف با روکش ملامینه می باشد و برای تولید آن از ماده ای به نام پلی کربنات نیز استفاده می شود و این نوع ام دی اف دوام و مقاومت بالاتری نسبت به ام دی اف معمولی دارد.

اما کابینت ام دی اف هایگلاس مات با رنگ های تیره نیز در بازار موجود می باشد و بسیار پر طرفدار است . همچنین بر روی ام دی اف هایگلاس یک لایه پلاستیک سلفون نیز می چسبانند تا در مراحل حمل و نقل و نصب دچار خش و آسیب دیدگی نشود و پس از نصب برچسب ها را از روی ام دی اف هایگلاس بر می دارند .

 

موارد استفاده از ام دی اف هایگلاس

  1. کابینت ام دی اف برای آشپزخانه
  2. شلف و باکس های دیواری ام دی اف
  3. کمد و قفسه ی کتاب ام دی اف
  4. پارکت ام دی اف
  5. میز و صندلی ام دی اف
  6. و …