قیمت کابینت مدرن

کارخانه ام دی اف

کارخانه ام دی اف ، ام دی اف چیست ؟ امروزه ام دی اف نامی آشنا در صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی می باشد و به دلیل مزایا ، زیبایی ، تنوع و قیمت معقولی که دارد مورد استقبال بالایی قرار گرفته است و جز متریال های پر فروش در بازار می باشد . در واقع کابینت ام دی اف ، کامپوزیتی از خرده های چوبی می باشد که تحت فشار و حرارت بالا ، به صورت ورقه هایی با ابعاد و ضخامت مشخص در بازار عرضه می شوند و به دلیل فشردگی و مرکب بودنشان ، خواصی برتر نسبت به چوب دارند و در اثر حرارت و رطوبت آسیب بسیار کمتری می بینند و تمیز کردن آنها نیز بسیار آسان تر می باشد . همچنین قیمت پایین تری نسبت به چوب دارند .

 

کابینت فلزی درب ام دی اف

کابینت فلزی درب ام دی اف

کارخانه ام دی اف در ایران

کشور ما جز یکی از کشورهای تولید کننده ی ام دی اف در جهان می باشد و به دلیل منابع چوبی بالایی که داریم ،  برای مواد اولیه ی لازم کابینت ام دی اف ، نیز خود اکتفا هستیم . اما از آنجا که ایران کشور پر جمعیتی است و سالیانه میزان زیادی ساختمان سازی در کشور انجام می شود و نمی توان تمامی جنگل ها را برای تولید چوب و ام دی اف از بین برد ، کارخانه های ام دی اف از چوب و سایر مواد اولیه ی ام دی اف وارداتی که اغلب از ترکیه و کشورهای اروپایی به ایران صادر می شوند ، نیز استفاده می نمایند .

استفاده از ام دی اف ساخت ایران علاوه بر حمایت از تولید ملی ، ضمانت بیشتری نیز برای مشتریان دارد زیرا در صورت بروز هر گونه مشکل در کیفیت و جنس این ام دی اف ها ، کارخانه کابینت ام دی اف پاسخگو بوده و ایرادات خود را بر طرف خواهد کرد .