کابینت جزیره

جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه

جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه

 

کابینت به کمد یا قفسه ای از جنس چوب ، ام دی اف ، نئوپان ، فلز و  پی وی سی گفته می شود که در آشپزخانه نصب میشود. کابینت ها برای نگهداری ظروف، وسایل آشپزخانه و مواد غذایی مثل غلات، برنج، روغن و غیره در نظر گرفته میشوند.

قیمت کابینت مدرن

قیمت کابینت مدرن

تاریخچه استفاده از کابینت آشپزخانه

از حدود یک قرن پیش تا کنون کابینت ساخته شده و تا هم اکنون  مورد استفاده قرار میگیرد. امروزه کابینت ها در آشپزخانه کاربرد های مختلفی دارند اما در گذشته تنها از یک کابینت در وسط آشپزخانه برای پخت و پز استفاده میشد.

 

 

مزایای کابینت آشپزخانه ام دی اف

مزیت اصلی کابینت  ام دی اف این است که قابلیت تمیز شوندگی راحت و بالایی دارند مخصوصا این ویژگی در کابینت های ام دی اف هایگلاس بسیار مشهود است. از مزیت های دیگر کابینت ام دی اف این است که هزینه کمتری نسبت به کابینت های چوبی دارند، همچنین روکش های ام دی اف و هایگلاس تنوع طرحی و رنگی بالایی دارند و متناسب با سلیقه ی خود میتوانید آنها را انتخاب کنید.

کابینت فلزی درب ام دی اف

کابینت فلزی درب ام دی اف

یراق کابینت چیست؟

تمامی لوازم های فلزی یا پلاستیکی که در ساخت کابینت بکار می رود که شامل  لولا برای درب کابینت ، دستگیره ، ریل برای کشو ، پروفیل های دستگیره ، پایه و غیره یراق کابینت می گویند.

کابینت فلزی درب ام دی اف

کابینت فلزی درب ام دی اف

کابینت مناسب من

در ابتدا باید به بودجه ی موردنظر خود توجه کنید که قصد دارید برای این کار چه مقدار هزینه کنید؟ انتخاب شما برای نوع کابینت کدام است؟ کابینت ام دی اف ، هایگلاس ، ممبران یا چوبی؟

 

پیشنهادات بر اساس بودجه شما

قیمت کابینت جزیره

قیمت کابینت جزیره

کابینت با بودجه کم :

اگر بودجه شما برای خرید کابینت کم است بهترین پیشنهاد به شما کابینت ام دی اف  ایرانی یا هایگلاس ایرانی میباشد.

 

کابینت با بودجه متوسط :

اگر برای خرید کابینت بودجه ی متوسطی دارید به شما کابینت هلایگلاس ترک ، ام دی اف ترک و فینسا اسپانیا را پیشنهاد می کنیم.

قیمت کابینت کلاسیک

قیمت کابینت کلاسیک

کابینت با بودجه بالا :

اگر بودجه ی مناسب و بالایی برای خرید کابینت دارید کابینت پلی گلاس نیمن آلمان ، پلی مات آلمان و چوبی به شما پیشنهاد می شود.

قیمت کابینت ممبران

قیمت کابینت ممبران

اجزای اصلی یک کابینت آشپزخانه عبارتند از :

درب کابینت : برای استفاده از یک جنس خوب و مرغوب برای درب کابینت دو محصول مناسب که در کشور ترکیه تولید میشوند را میتوان نام برد، البته در کشور خودمان اخیرا یک شرکت اقدام به تولید درب های با کیفیت کابینت کرده است.

 

بدنه ی کابینت :

دررابطه با بدنه ی کابینت بهتر است به دو نکته مهم توجه داشته باشیم یکی از نکات این است که بدنه کابینت باید از جنس ام دی اف یا نئوپان و با روکش ملامینه باشد. و نکته ی مهم دوم این است که لبه های کابینت باید نوارکاری شوند تا نمای زیبایی به کار بدهند که همین نوار کاری باید رنگی متناسب با رنگ بدنه ی کابینت داشته باشد.

 

مشخصات مهم صفحات کابینت چوبی : از آنجایی که درب کابینت آشپزخانه و صفحه ی آن بیشترین سطح تماس با آب را دارند به همین خاطر تمام اجزای تشکیل دهنده درب و صفحه ی کابینت باید دارای مقاومت بالایی باشند و در برابر آب و رطوبت آسیب پذیری نداشته باشند.