بازسازی کابینت آشپزخانه

بازسازی کابینت آشپزخانه

 

در بازسازی ساختمان یا خانه، کابینت از بخش های بسیار مهم برای بازسازی به حساب میاید که نیازمند دقت بالایی برای انتخاب است، از آنجایی که از پرهزینه تیرن قسمت های بازسازی خانه به حساب میاید تغییر و تعوض آن کار مشکلی میباشد.

 

کابینت جزیره

کابینت جزیره

 

یکی از نکات مهم در بازسازی خانه توجه به سبک و چیدمان منزل جدید میباشد، که باید مورد توجه قرار گیرد. که با دیدن نمونه کارهای مختلف در اینترنت و یا صحبت کردن با یک مشاوره یا کارشناس در این زمینه میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

قیمت کابینت ممبران

قیمت کابینت ممبران

سبک مختلف کابینت ها عبارتند از: سبک کلاسیک که شامل کابینت های چوبی، ام دی اف های روکش دار و ممبران میشود. که اغلب کابینت های کلاسیک درب های قابدار دارند. در مقابل کابینت های مدرن که ممکن است ام دی اف یا چوبی بدون هیچ گونه تزییناتی باشد.

 

کابینت کلاسیک یا کابینت مدرن ؟

کابینت آشپزخانه مدل جدید

کابینت آشپزخانه مدل جدید3

به هنگام انتخاب نمونه های کابینت اباد آشپزخانه را حتما مدنظر داشته باشید. ممکن است شما عکسی از کابینت های کلاسیک را دیده و برای آشپزخانه خود مدنظر گرفته باشید درحالیکه ممکن است فضای آشپزخانه شما بقدری کوچک باشد که کابینت های کلاسیک اصلا مناسب فضای آن نباشد، و بعد از اجرا شدن مدل موردنظر خود ممکن است اصلااز فضای ایجاد شده راضی نباشید، کابینت های کلاسیک با تزییناتی که روی آنها انجام میشود جلوه ی خاص و زیبایی پیدا میکنند ممکن است فضای آشپزخانه شما به اندازه ی کافی مناسب اینگونه تزیینات نباشد. در این صورت کابینت های مدرن بهترین انتخاب برای اشپزخانه منزل شما میباشد و طراحی شما میتواند با طراحی کاربردی بهترین طراحی را برای شما به انجام برساند.

کابینت

کابینت

انواع متریال مورد استفاده برای کابینت عبارتند از:

 

  1. کابینت چوبی

اولین و شناخته شده ترین متریالی که از قدیم مورد استفاده قرار گرفته است چوب میباشد. اما به دلیل هزینه های بالایی که انواع چوب دارند امروزه متریال های جایگزین بهتری برا چوب در بازار وجود دارند.

کابینت فلزی درب ام دی اف

کابینت فلزی درب ام دی اف

  1. کابینت ام دی اف

چوب اولین جایگزین برای ام دی اف میباشد ، که طی فریاندی براده های چوب را به صورت خمیر درآورده و فشرده میکنند و روکش های مختلف را روی آن پرس میکنند. این نوع متریال برای کابینت های مدرن مورد استفاده قرار میگیرد و جایگزین خوبی برای کابینت های چوبی طرح کلاسیک است.

کابینت

کابینت

  1. کابینت ممبران

ممبران که به تازگی وارد بازار شده است ، این نوع متریال ساختاری شبیه به ام دی اف با روکش چوب را دارد، اما با این تفاوت که ابتدا ام دی اف بدون روکش را بوسیله دستگاهی به نام  CNC برش می‌‎دهند و سپس طرح های کلاسیک رو آن اجرا میکنند و در آخر روکش ضد آب را روی آن پرس میکنند. این متریال امروزه خیلی پر کاربرد و پرطرفدار میباشد به این دلیل که هر طرحی که قابلیت حکاکی بر روی چوب را داشته باشد، با cnc روی ام دی اف قابل اجرا است